U kunt bij ons gebruik maken van het cliëntportaal ‘Karify’. Dat geeft de mogelijkheid om thuis aan uw behandeling te werken. Op het moment dat het u uitkomt. Daarnaast kunt u via Karify eenvoudig en veilig met uw behandelaar communiceren.

Bent u bij ons aangemeld? Dan krijgt u van onze zorgadministratie een uitnodiging om lid te worden van Karify.
In Karify staat een welkomstmodule voor klaar. Daarin kunt u wat meer lezen over GGz Centraal en wat wij voor u kunnen betekenen. In de welkomstmodule kunt u zich voorbereiden op het intakegesprek en u kunt direct aan de slag met een aantal zelfhulpmodules.

Heeft u nog geen account voor Karify? Neem dan contact op met de zorgadministratie.

Na het intakegesprek zetten we Karify in voor uw behandeling. In Karify kunt:

Karify app

Karify is ook via de app beschikbaar. De Karify is zeer gebruiksvriendelijk: u kunt gemakkelijk communiceren met uw behandelaar, het is eenvoudig om opdrachten te maken en u heeft altijd uw dossier bij de hand. Wij raden u aan om de Karify app te downloaden.

Hoe werkt Karify precies?

Er zijn nog veel meer handige functies in Karify. Bekijk de instructiefilmpjes op: Karify in vogelvlucht

Helpdesk

Heeft u een technische vraag over Karify? Dan kunt u gebruik maken van de Helpdesk Digitale Zorg. De helpdesk is op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bereikbaar op 085 1304 575. En via info@helpdeskdigitalezorg.nl 
De medewerkers van de helpdesk leggen geduldig uit hoe u kunt inloggen en hoe ons cliëntportaal werkt.

Toegankelijkheidsverklaring

Bij de inzet van Karify staan gebruiksvriendelijkheid en veiligheid voorop. Bekijk de toegankelijkheidsverklaring van onze leverancier om te zien hoe dit wordt geborgd.

Voorbeeld uit de welkomstmodule

Hoe bereid ik me voor op het intakegesprek?

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.