Het cliëntportaal van GGz Centraal vervult een steeds belangrijkere rol tijdens de behandeling. Cliënten hebben online contact met hun behandelaar, kunnen online opdrachten maken en hebben binnenkort de mogelijkheid om hun medisch dossier in te zien.
Wij bieden elke nieuwe cliënt aan om van het portaal gebruik te maken. De meeste cliënten maken er inmiddels gebruik van. Maar er is een groep die om technische redenen afhaakt. Sommige cliënten vinden het lastig om een account aan te maken, of hebben moeite met inloggen. En er zijn cliënten die graag wat extra uitleg willen bij de verschillende functies van ons portaal. Denk aan beeldbellen of het maken van online opdrachten.
Service
Wij willen onze cliënten graag extra service bieden om de technische drempels weg te nemen. Na een uitgebreid onderzoek zijn we uitgekomen bij de Helpdesk Digitale Zorg. Dit is een bestaande helpdesk die veel ervaring heeft in de ouderenzorg, thuiszorg en ook in de ggz. De helpdesk wordt bemand door ervaren medewerkers, die met veel geduld en empathie cliënten te woord staan.
Helpdesk
Vanaf 1 september 2022 kunnen cliënten van GGz Centraal van de Helpdesk Digitale Zorg gebruik maken. De helpdesk is bereikbaar op 085-1304575. En via info@helpdeskdigitalezorg.nl.
Wij hebben er veel vertrouwen in dat de helpdesk onze cliënten goed gaan helpen. En dat ook deze groep cliënten de meerwaarde van ons cliëntportaal ervaart.