Wij bieden hulp op basis van de algemene leveringsvoorwaarden geestelijke gezondheidszorg. Deze voorwaarden beschrijven de rechten en plichten van patiënt en zorginstelling en geven duidelijkheid over wat patiënten en hun familieleden kunnen verwachten wanneer zij een behandelovereenkomst aangaan.

Voor cliënten die vanaf  1 maart 2017 een behandelovereenkomst hebben gesloten:

Voor cliënten die vóór 1 maart 2017 een behandelovereenkomst hebben gesloten:

Inkoopvoorwaarden

In de algemene inkoopvoorwaarden staan bepalingen die van toepassing zijn op alle prestaties die door een leverancier worden geleverd en specifieke bepalingen die van toepassing zijn op het leveren van prestaties op de terreinen en in de gebouwen van GGz Centraal, de zicht- of proefzendingen, consignatie, bruikleen en ICT-prestaties. Overeenkomsten met leveranciers kunnen alleen tot stand komen met goedkeuring van de afdeling inkoop.

De algemene inkoopvoorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten en opdrachten. Er kan niet van deze voorwaarden worden afgeweken zonder akkoord van de raad van bestuur en/of de inkoper. De algemene inkoopvoorwaarden (AIVG) zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Kvk nummer: 32152692.

Veiligheids- en huisregels leveranciers GGz Centraal

De veiligheids- en huisregels leveranciers zijn bedoeld om onze cliënten, medewerkers en bezoekers zo weinig mogelijk hinder te laten ondervinden van de werkzaamheden die worden uitgevoerd. Iedereen is verplicht deze veiligheids- en huisregels te volgen. De veiligheid en privacy van onze cliënten, medewerkers, bezoekers en wie diensten levert aan GGz Centraal is voor ons van groot belang.

Facturatie-eisen

Om facturen in behandeling te kunnen nemen is het belangrijk dat deze op de juiste manier worden aangeleverd. In de facturatie-eisen hieronder is beschreven waaraan een factuur moet voldoen. Is dat niet het geval? Dan kan dit vertraging in de afhandeling van de factuur betekenen.